17/08/2015

Astrokursus ja Kuu Neitsis rännak

Kirjutan astrokursusele igapäev. Astrokursuse eesmärk on igaühe otsesuhted elusate teadvustega - planeetidega ja loomisringiga. Igaühel on võimalik otsesuhted. Need otsesuhted toimivad läbi sümbolkeele, mis on igal inimesel erinev. Astrokursuse üheks eesmärgiks on luua võimalused, et igaüks saab avastada oma sümbolkeelt.  Siin on eile, pühapäeval kirjutatud tekst:

Tere pühapäeva Päikese päeva 

Päike on hetkel Lõvis ja Veenusega ühenduses Veenus ka siis Lõvis. Ja see ühendus on pinges Saturniga Skorpionis. 
Toimivad piirangud, mille tulemuseks on suurem teadlikus. Kõik Saturni seisud nii hetkeseisudes kui sünnihetkes, viitavad sellele, kus ja millisel viisil on teadvus tulnud ärkama. Ärkama oma tõelisele loomusele. Ja olles ärganud võimaldab kõiki vahendeid jõuliselt kasutad, et olla teadlik ja oskuslik Looja. 

Saturn survestab ja tekitab raskuse. Peatab aja, suurendab olukorda ja kõrvaldab kõik illusioonid. Mida suuremad on illusioonid, seda valusam ja kannatusi tekitavam on olukord. Saturni pinge Päikesele ja Veenusele võimaldavad läbinäha, kuidas kasutab elujõudu, oma Päikeseloomust ja mida tehakse energiaga, mille ilmnemisel saame rääkida Armastusest oma elus.  Et olla Looja, kelle looming Elaks, on vaja hinges Elusat Elu Armastuse näol. Ja seda me siin kõik õpime. 

Saturni pingeseisude ajal (  suured pingeaspektid on ühendus, kvadraat 90 kraadi, vastasseis 180 kraadi) koorub välja igaühele tema mustri järgi ja tema arengutempos võimalus ennast teadvustada ja kõike, mis teadvusele tundub hetkel arenguks mittesobiv, korrastada. Saturni seisud justkui ütleks meile - Vaata ja tee korda. Vaatame kõik, aga mitte kõik meis ei asu teostama Loojaks olemist. Olulist me väga lihtsalt muuta ei saa, aga saame muuta kõike, mis toimub enda meeles, tunnetes, mõtetes, aistingutes. Saame muuta seda mustrit kuidas mõjume maailmale ja mida maailm kasutame meile mõjumiseks. Oma mõju maailmale ei näe enne kui see mõju tiiruga maailmast tagasi tuleb. Seetõttu üks ja sama sündmus mõjub erinevatele inimestele erinevalt, sest loodud mustrid on erinevad.  Hetkel siis head võimalused läbinäha ja korrastada seda, kuidas me oma elujõudu kasutame ja kas elus on tegevusi, mis hoiavad üleval nähtust nimega Armastus. Armastust seostatakse enamasti teiste inimestega, kes meile selle armastuse peaks siis valmis kujul kohale tassima. Energeetiliselt on see aga seotud teadvuse seisundiga, mille küll käivitab teine inimene , olukord, sündmus jne, aga milles viibida tuleb teadvusel lõpuks iseseisvalt. 


Tuntud pühitsuserituaali, mis paneb selle Armastuse eneses proovile, on Uues Testamendis kirjeldatud ristilöömine. Mis sümbolistlikult võib toimida igapäevaelus, kus oleme kõigist ja kõigest mahajäetuna ja kas suudame seda tuld sees siis elusana hoida või mitte. Võib julgelt öelda, et kõik mahajäetusega seotud seisunditele, mis on hingele valusad ( eriti need, mis on illusoorsed), teenivad Loojaks ärkamise teekonda.  Ja see pühitsuse protsess ise ei määra lõpptulemust. On hulgaliselt ebaõnnestumisi ehk siis läbipõlemisi, mille järgneb elusid kestev enese kokkukorjamine. Ja iga hinge haigetsaamine võib olla justnimelt see üks säde terviktulest. 
Nii, et kellel planeete märkide viimases 10 kraadis ja eriti Sõnnid, Lõvis, Skorpionis ja Veevalajas. See on läbiproovimise aeg järgnevad nädalad. Ja kui oleme olukorra ees, mis ilmselgelt ei sobi, saab endalt küsida, aga kuidas sobib. Ja asuda sobivat looma. Saturn kingib lõputu jõu sellele, kes on keskmes, teadlik ja omab sihti. 

Täna on ka Kuu Neitsis. Tegime rännaku Neitsi Kuu juurde. Minu oma kujunes täna selliseks. 

Teen taotluse teadvustada Neitsi Kuud ja satun kohta, kus on kõik täiesti must. Küsin, miks ma ei näe midagi. Öeldakse, et astu ülevalt alla ja võta hingeline valgus kaasa. Siin on vaja hinges olevat algtuld hoida säravana, sest vormides olev valgus ei paista vormidest läbi. Mul pole õrna aimugi, kuhu ma asutma pean, sest noo tõesti on pime. Kuulen mõtet oma peas.  - Selleks, et ülestõustmine saaks toimuda, tuleb laskuda kõige tihedamasse ainesse ja seda tuleb teha igas kehastuses. Aga laskudes hoida endas Algallika Valgust - Jumalanna sädet. Seda sädet tuleb hoida elus. Olen pimedas ja otsin sädet ja tundub, et pole. Nagu poleks kunagi olnudki. Olukord tundub lootusetuna. Hakkan kõigist külgedest kokkuvajuma. Olen kahanemas ja kahanemas ja lahendust tundub, et pole. Ma ei oska muud teha kui olukorraga leppida. Lepin iseendaga, pimeusega, oma võimetusega midagi ettevõtta ja kuhugi poole liikuda. Vähenesin veelgi. Kõik mu võimalused kaovad, anded sulavad, oskused muutuvad seest tühjaks. Seeprotsess on intensiivne. Kõike seda saadab aga sõnatu rõõm, leppimine ja usaldus. Olen mittemidagi. Ja kui see mittemidagi on tekkinud, lahvatab see leegina põlema. Külma vedela tulena, tule ümber tekib kiiresti vormide küllus ja saan tagasi kõik kõik eemaldunud vormid. Ja seisan oma küllust teadvusades uuesti pimedas ruumis. Nüüd juba iseendale nähtavana. Sädava valgusena kõiges selles tumeduses. Viin südamesoleva tule chakrate lbi allapoole, kuni jalgeall oleva Maatäheni. Lahvatab sähvatus ja pimedus kaob. 

Kõik, mida näen, on nii õrn, nii peen, et ma ei julge hingata. Hingamine tundub sellele kõigele purustava toimega ja pean seda selle nähtu suhtes vägivallaks. 

Tuleb sõnum - märka detaile, sellega muudad maailma enda jaoks kasutatavaks. Seda füüsilist maailma on väga vaja, et kõik  teadvused saaksid Taevasest Isast ja Maa Emast nii kaugel olla, et nad asuks kui pimeduses, kus on vaja leida valgus - Jumalanna kingitus kõigile teadvustele - südametuli. 

Hakkan enda ümber märkama detaile. Näen rakke ja rakusisest elu. Ja näen kuidas mu pilk väestab ja elustab rakus toimuvat. 
Kas ma tunnen kõik oma rakke isiklikult ja nimepidi - küsitakse minult. Kas ma tean nende sünde ja surmasid ja nende järglaste lugusid ? Pean vastama, et ei tunne. 

Minu ette kerkivad 8 inimkujulist, kuid veidi häguste piirjoontega ja üsna kehvas seisus tegelast. Tervitan neid, ütlen, kes olen ja mis ma siin teen ja küsin neilt, kes nad on. 
Vastus oli, et nad on minu 8 tüvirakku. Minu keha 8 algjumalat. Näen neist nelja naisekujulisena ja  4 mehekujulisena. Nad näevad välja üsna kurnatud. Küsin, et mida saaksin nende heaks teha. Tuleb vastus, et ma saan neid oma tähelepanuga elustada. Nad ütlevad, et tähelepanu võimaldab neil taastuda. 

Asun neid uurima. Järgnevat on sõnadesse väga raske panna, kuna mul puuduvad mõisted nende kirjeldamiseks.  Nii et võtan nad lihtsalt jälgida. Ja nende väljanägemine paraneb tunduvalt. 
Sain ka nimed, kuidas neid nimetada.  Enne kui tänan ja lahkun, lähen mõte sellele, et kas mitte mütoloogiad pole ühes osas üleskirjutused kohtumisest oma kehas olevate Jumalate ja Jumalannadega, kelle loomise tulemuseks on inimkeha, milles mina hetkel oma kogemust omandan



No comments:

Post a Comment