19/05/2017

Valgusrännakud facebookis

Iga inimene omab ligipääsu oma Hingemaailmale, Omailmale. Selles maailmas on igaüks kas Kuningas või Kuninganna. Valitseja. Looja. Kasutaja ja käsutaja. Korralduste andja  ja täideviija.
Selle võimaluse teadvustamiseks on võimalus teha Meelerännak, mis on ka Valguserännak.
Võimalus koos rännata on olemas grupis Valgusrännakud. Rännakud on tasulised. Tasu määrad peale rännakus osalemist ise. Seni on toimunud järgmised rännakud :

Igal inimesel on otse ligipääs oma hingemaailmale. Omailmale. Maailmale, kus ollakse Kas

Toimunud seminarid :
1. seminar -  Südameruum

2.seminar - Suhted

3,seminar - Tingimusteta Armastus

4.seminar - Algema, algnaisega suhete puhastamine

5.seminar - Algisa, algmehega suhete puhastamine

6.seminar - Jätkame Kosmilise Isa, Maise Isa, Elu-Vaimuga suhete teadvustamist ja puhastamist

7.seminar  - Hinge PühaKoda (Preestrinnad ja preestrid )

8.seminar -  "Kui kõik on valesti"

9.seminar - "Mina on tunnete looja"

10.seminar - "Mina olen Elu Armastus ja Mina armastan Elu.

11.seminar "Mina armastan Elu ja Mina olen Elu Armastus "

12.seminar Valgusrännak 12 : Hingehaav - Hülgamine, mask põgenik.

13 seminar: Hingehaav - "Mahajätmine, mask sõltuv"

14.seminar Valgusrännak 14: Hingehaav - "Alandamine, mask masohhist"

15.seminar Valgusrännak 15: Hingehaav - "Reetmine, mask kontrollija"

16 seminari Valgusrännak 16 "Hingehaav -Ebaõiglus, mask Rigiidne (jäik,paindumatu)

17 seminar Valgusrännak 17 "Hinge Tumeda Öö põhjatu Kaevu puhastamiseks"

Grupiga saab liituda : https://www.facebook.com/groups/Valgus/


No comments:

Post a Comment