14/07/2015

Marsi liikumine kingib vägeva energia enesearenguks.

Jagan tänast astrokursusele kirjutatud tekst.  Astrokursusega saab ühineda, täpsem teave heietuliastro@gmail.com

Tere teisipäeva - Marsi päeva 

Marss on inimehituses liikumine, suunatud liikumine. Osad inimese ehituse materjalid nimetavad seda tasandit ka madalamaks minaks ,loomseks minaks, instinktiivseks minaks.
Ühest küljest saab sellega nõustuda, aga Marss on ikka oma loomult Jumalik jõud, millel on väga palju erinevaid väljendusvorme.
Marss võib avalduda nii läbi seksuaalsuse ja kire, mis suunatud soo jätkamisele ja sama jõuga pürgime ühinema  ja üksolemisele Kõige Kõrgemaga.
Idamaades on Marss ka okultismi õpetaja ja nii on ta keegi, kes Õpetab meid energiat valitsema, chakrate tööd, ühendama Maad ja Taevast, Jumalat ja Jumalannat, Meest ja Naist iseendas.
Võtma vastu võimast ja vägevat Algallikast ja tegema ta siis läbi enda "söödavaks", mis väljendub siis kõiges, mida teeme ja meie suhetes.
Need, kes on edenenud ja kes Pühitsuse Teele asunud, neil on võime Vaikus teha Helideks, Sõnadeks, Puudutuseks, Liikumiseks, kanaldada seda kõigisse oma tegemistesse ja kõigesse, mida puudutab pilk, käsi, lähedus.

Marsi teema on ka Osaduse teema. Olla Liikumise Kese ja samal ajal Üks Kõige Kõrgemaga. Mis iganes see Kõige Kõrgem siis kellelegi tähendaks. Osadus võib tähendada ka hoomamist, et kõrvalaed on olemas või seda, et meie Galaktika suhtleb teiste Galaktikatega ja mina oma igapäevase eluga olen ka selles osaline. Osalised oleme nagunii, aga niikaua kui teadvus seda ei hooma, siis Osadusest rääkida veel ei saa...

Uuel ajastul, millesse oleme liikumas ( osad väidavad, et oleme juba kohal), tekivad uued Kõige Kõrgema Teenimise võimalused. See on uus vorm, samale nähtusele.
Kõik jumalateenistused on aegade jooksul oma algloomuse poolest olnud kui elektrijaamad, kes teevad kõrgema sageduse, madalamaks. Üks osa on oma kehad treeninud ja häälestanud väga võimastele ja tavatajus kättesaamatule. See üks osa on sellise sünniseisuga ka tulnud, et nad saaksid sellist tööd teha. Ja siis koostöös Maa südamega /väekohtadega luuakse võimalus Vaikusest/Tühjusest, mittemillestki tekitada kogudusele hoomatav energia.

Minu käest on küsitud palju kordi, mis on see, mis niivõrd sügavalt puudutab. Olen seda ka öelnud ja ka rääkinud, et üks osa sellest, mida ma räägin ja kirjutan on energia. Energia, mida mina hooman ja lähe vormi andmise, saab see energia laskumise võimaluse. Vaikuse/Tühjuse kogemusi on kõigil. Mõnda need ehmatavad, teisi rõõmustavad. Ja kui kingitakse nende kogemustele vorm, olgu või vigane, on see ikkagi võimalus. Võimalus teistele eraldiolevatele teadvustele.  Inimkond on üks tervik. Tervik, kes on teekonnal, et iga tervikus osaline oleks samaaegselt teadlik oma MINAST ja samaaegselt hoomaks, et MEIENA.  Üheaegselt Inimene ja Inimkond.

Seetõttu suhted ongi niivõrd olulised, sest see on esimene samm selle Meie uuestisündimiseks. Selle Meie tundega me oma pikka teekonda ka alustame, sest Loojaks olemises on vaja ka Minatunnet. Minatunne sünnib eraldatuses ja Meie tunne selleläbi nõrgeneb. Aga see Meie tunne tiksub koguaeg igatsusena kõigis eluhingamistes. Ja nii võidakse tormata ühisväljades lahustuma enne kui Mina on sündinud, väljaarendatud ja teadlik iseenesest. Tulemuseks on kannatuselaadsed olukorrad, mis siis omakorda on Mina ehituskivideks.
Kui ma ei tea kes olen, kus olen, mis võimalused mul on ja pean ajaliselt muutuva energiamaailma tõeliseks, siis kannatus on kohe kohal.

Marss on hetkel Vähis. Kirjutamise hetkel 13.13 Vähis. Ja ta on lähenevas vastaseisu Pluutoga Täpne vastaseis on 15.07. Kuu teeb 15.07 Marsiga täpse ühenduse. Ka Merkuur on hetkel vähis ja Marsiga ühenduses. Koos sellega tekib pingeline ja jõuline seis ka Uraaniga, kes hetkel 20.27 Jääras.  Marss teeb kvadraadi Uraaniga 25.juulil.
Oleme siin siis 2 nädalasest võimsas kogemuses koos.

Ärkavad liikumised, mis on tunnete ja emotsioonide tasandil. Kui oleme tundeid allasurunud, tunnetesse/emotsioonidesse energiat kogunud, siis hakkab see otsima väljapääsu.
Ärkab sügav Kirg, mis võib ilmneda nii agressiivsuse, sõjakuse, vägivaldsusena ,kui ka sirgjoonelise liikumisena oma missiooni täitmisel. Energia võib ilmneda nii seksuaalsuses kui Kõige Kõrgema Teenimises või selle võimaluse otsimises. 
Saame küsida, et mida me enda energiaga teeme ja kas minus on valmidust vahendada energiat teadlikult ilma takistusteta ja moonustusteta.

See 2 nädalat on suurepärane aeg enesearenguks ja eneseuurimiseks, oma energiate korrastamiseks ja ärkamiseks Mina olen MIna teadvusele samaaegselt Meie oleme seisundis olles.

Vaadake oma sünnikaarte, kas teil on  kraadides 12 - 21 plaaneete ja asteroide.  Eriti jälgige Vähki. Vaadake kuhu satub majja satuvad 12 - 21 kraadi Vähis.  Juulikuu Ajahoidjas on lõpus lisana toodud  majades olevad õppimise võimalused. Kellel ei ole Ajahoidjat, kirjutage mulle, ma saadan teile ( heietuliastro@gmail.com ) Kellel pole veel sünnikaarti tulnud erakirjapeale, andke mulle teada erakirjana.

Vaadake ka, kas Marss on teil veemärkides (Vähk, Skorpion,Kalad) või veemajades. Veemajad on 4, 8, 12.  Eriti meestele on see väga võimas seis, mis võib küll igapäeva elu keeruliseks teha, aga energiate tunnetuse ja energiavahendamise mõttes on tegemist super seisuga. Veemärkides olevate planeetide inimesed, kui nad ei tegele enesepuhastuse ja enesearenguga, siis võivad nad oma lähedaste elu korralikult mürgitada. Samas on võimalus olla püsivalt ja pidevalt Elusa Elu Allikaks kõigile teadvustele. Aga seda siis juhul, kui eneseareng muutub oluliseks.

Järgnevad 2 nädala jooksul saame hea võimaluse näha, millised mustrid on lahkumas. Neid musterid võib väljatuua ükskõik milline energiat sisaldav sündmus, kohtumine.
Energiat on palju, aga ta on kõik tunnete ja emotsionaalset maailma puudutav.  Marsi läbi tulev Jumalik Kirg leiab üles kõik takistused sisemuses ja need takistused kehastuvad sündmusteks meie välises maailmas. Agressiivsus, viha, raev, kontrollimatu kirg jne on märgid, et energia on takistatud. Üles võivad kerkida emotsionaalsed  kogumid, mõttevormid, uskumused, mis ühendavad meid suurte ühisväljadega, nimetusega kurbus, rahulolematus, hingevalu, meeleheide jne ja nutmise läbi me selle ühenduse katkestame. Need seisundid tekivad seetõttu, et neisse mustritesse on kogutud energiat ja NÜÜD on need mustrid tulnud nähtavaks ja seetõttu tekib võimalus need mustrid oma teadvuse küljest vabastada ja vajadusel asendada uutega.
Kui ma olen kurb, ma valin Rõõmu
Kui minus on viha, siis ma valin Armastuse
Kui ma ärritun, siis ma valin Harmoonia
jne, jne.

Vana mingu ja uus tulgu, kõige paremal ja kõrgemal moel meile kõigile :)

No comments:

Post a Comment