23/04/2015

Alustab mitmeaastane algajate astrokursus


Siin sissejuhatav video

Facebooki gruppi https://www.facebook.com/groups/astrokursused/
kirjutatud kiri :

Mina olen valmis astuma ühisesse loomisruumi nimetusega astrokursus algajatele :)Nüüd on sinu kord teha oma valik smile emoticon
Avan võimaluse liituda algajate astrokursusega. Minu nägemuse kohaselt on siis tegemist 3-4 aastase protsessiga. Seda juhul kui sellega püsivalt ja pidevalt tegeleda.
Kursuse eesmärk on õppida lugema sünnikaarti ja hetkeseise ja märgata nende vägede ärkamist oma igapäevases elus.
Väga hea tajuga inimestele annab see võimaluse anda oma seisunditele nimetused ja selleläbi õppida end mitte samastama toimivate mõtete ja tunnetega. Intellektuaalset maailma valdavale inimesele võib ta avada võimaluse oma tunnetust tundma ja kasutama õppida.
Kui oled valmis liituma, siis kanna üle liitumistasu ja kirjuta oma soovist, lisades oma nimi sünniaeg ja koht: Võid lisada ka mõtted, miks leiad, et sulle on vaja seda astrokursust ja mida ootaksid sellelt kursusel.
Oma kirjas kindlasti kirjutage ka seda, kui teil on sünnikaardilugemise oskus olemas. Kursusel lähtun ma sellest, et inimene ei ole selles elus ega ka eelmistes eludes astroteemadega kokkupuutunud. Aga ma arvestan ka nendega, kellel kaardilugemise oskus olemas.
Mail on : heietuliastro@gmail.com
Kursusele on liitumistasu - 30 eurot.
See liitumistasu on minule märgiks, et ma peaksin asja tõsiselt võtma smile emoticon
Kuutasu on 20 eurot.
Sellele võivad lisanduda ruumiüürimistega seotud kulutused.
Hetkel tuleb liitumistasu kanda eraisiku ehk siis minu arvele (arve numbri saadan kirjateel, Facebooki grupis on arve nähtav) selgitusega - osalen astrokursusel
Kuutasu algab täiskalendrikuust. Kuutasu kanda üle kuu esimese 5 päeva jooksul.
Kui soovid toetada kogu ettevõtmist ja nende osalemist, kellel puuduvad rahalised vahendid, aga tahe õppida on olemas, kirjuta selgitusse - toetan astrokursust.
Firma, kes hakkab kursusi organiseerima, on loomisel. Juunikuus läheb kogu kursuste tegevus firmapõhiseks.
Kui rahaline seis ei võimalda sellisel viisil kursustest osaleda, siis kirjuta oma tahtest ja leiame võimaluse osalemiseks.
Kursusele läbiviimiseks võtan mina endale kohustuse oma elu 3-4 aastaks ümberorganiseerida selliselt, et kursus saaks toimuda.
Võtan kohustuse igapäevaselt kirjutada hetkes olevatest ja tähelepanu vajavatest seisunditest ( see on nähtav kursusele registreerunutele ).
Võtan kohustuse ka tutvuda igaühe sünniseisuga ja vastavalt sellele teha õppetöös muudatusi. Samuti on vajalik ka silmast silma kohtumised Eestis, mis tulevad vastavalt sellele, millised rahalised vahendid ühiseks tööks tekivad. Et õpetus oleks minu poolt täielik, siis oleks vaja silmast - silma kohtuda vähemalt 1 kord.
Infovahetus hakkab toimuma suletus keskkonnas. Kuni omaette netikoha tekkimiseni ( mis suure tõenäosusega on alates juunist olemas) toimub infovahetus google keskkonna grupis. Kui oled saatnud kirja oma andmetega, siis ma lisan teid sellesse keskkonda.
Kolmapäeviti loen sisse nädala teema. See jääb kõigile nähtavaks ja järelkuulatavaks kõigile huvilistele.
Mina olen valmis avama õppimise loomisringi, sinu valida on kas tahad ühineda.

///edit 24.04 Mu vaimsetelt juhendajatelt on tulnud siis esimene nõuanne. Liitumistasus on sees ka väljapuhastamine kõrgemaks arenguks mittevajalikest energiatest ja olenditest. Kasutan teetatervenduse meetodit ja puhastus ise võtab aega kuni 5 minutit. Selleks siis kõnetage mind kui ma olen kusagil keskkonnas teie jaoks roheline või siis skype konto tervendajaheietuli@gmail.com või mail tervendajaheietuli@gmail.com . Nii et kes liitunud ja liitumas, see siis oleks võimalik teha ära, lähimal sobval hetkel, mis sobib.

No comments:

Post a Comment